اجرای عملیات بیابان زدایی در ملارد آغاز شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملارد به مناسبت روز جهانی بیابان زایی از عملیات بیابان زدایی و احیای مراتع در ۱۲ هزار و ۵۰۰ هکتار از مراتع مناطق امیرآباد قشلاق و صفرخانی این شهرستان خبر داد.
ادامه مطلب

















