آغاز عملیات آبخیزداری در استان تهران با اعتبارات محرومیتزدایی برای نخستینبار جدید
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از آغاز اجرای عملیات آبخیزداری در حوزههای آبخیز استان با استفاده از اعتبارات محرومیتزدایی خبر داد و گفت: این طرحها در قالب تفاهمنامه با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و با هدف کنترل سیلاب، کاهش فرسایش خاک، تقویت منابع آب زیرزمینی و احیای پوشش گیاهی اجرایی میشود.
ادامه مطلب