تفاهمنامه پیشگیری و اطفای حریق میان اداره منابع طبیعی شمیرانات و دهیاری روستای ایگل امضا شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، در راستای حفاظت از منابع طبیعی و سرمایههای تجدیدشونده و با هدف پیشگیری از بروز و گسترش حریق در عرصههای مرتعی و جنگلی، تفاهمنامهای میان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات و دهیاری روستای ایگل به امضا رسید.
بر اساس این تفاهمنامه، دو طرف بر افزایش سطح هماهنگیهای اجرایی و بهرهگیری از ظرفیتهای محلی برای مقابله مؤثر با حوادث احتمالی آتشسوزی تأکید کردند. همچنین آموزش نیروهای بومی، استقرار تیمهای داوطلب امدادی و فراهمسازی زمینه برای تسریع در عملیات اطفای حریق از مهمترین محورهای این همکاری اعلام شده است.
این تفاهمنامه در تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۵ منعقد شد و هدف از آن، ارتقای آمادگی محلی، کاهش خسارات ناشی از حریق و تقویت مشارکت مردمی در حفاظت از طبیعت و عرصههای ملی عنوان شده است.

نظر شما :